tisdag

Ligger i sängen och känner lukten av det motsatta könet, då vart jag väldigt fundersam haha! Men sen kom jag ju på att jag la en papperssticka som jag sprutat killparfym på på kudden för det skulle lukta kille! Desperat hahah.. Men gud så mumsigt det luktar :)

Ska gå upp och kolla lite tv nu sen äta middag, och efter det kanske jag och teppen ska till simon, träffade teppen idag på busstorget och vart skit förvånad för trodde han va i thailand fortf. Men då hade han precis kommit hem tydligen :) kulkul. Blir nog inte långvarit hos simpa dock för man ska ju upp så äckligt tidigt så måste sova kl 9..

Fan va jag babblar.. Heejjdoo



& I korsta har dom döpt kylskåpet efter mig, vilken ära! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0