Snodde en sån här lista, tidsfördriv haha

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: nje det tror jag ej.

Varit kär: ja

Förlorat någon speciell person: ja..

Varit deprimerad: ja

Varit så trött att du somnat sittandes: säkert :p

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Njee

Brutit ett ben? Nix

Gjort nåt du ångrar? Oja

Hoppat Bungee Jump? Nej

Ljugit för någon du tycker om? Ja

Ätit en hel tårta? Nää, haha

Gjort bort dig offentligt? Ja :p


I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: inte detta år eftersom det bara gått en månad :p men Om vi tar från 2012 då så ja!

Fått ditt hjärta krossat: ne

Hur många barn vill du ha i framtiden: 2

Har du några husdjur?: världens finaste hund, det har nog ingen missat ;)

Vill du ändra ditt namn: ja lätt! När jag inte orkar säga vad jag heter typ när ja är utomlands osv så säger jag alltid sara! Haha

Vad gjorde du under din förra födelsedag: va bakis och sen full

Vilken tid vaknade du idag: 05.00

Vad gjorde du igår runt midnatt: sov som en stock

Någonting som du längtar till: forum!

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: oj så mkt!! Skulle vilja bli hurtig

Vad lyssnar du på just nu: teven

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja



OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Timna eva dagny olsson

Stjärntecken: skytten

Kille eller tjej: tjej

Grundskola: treälvsskolan

Gymnasie? Treälvsskolan

Högskola: -

Hårfärg: vene vad det är just nu :p

Långt eller kort hår: kort egentligen men löshår!

Längd: 167 cm

Piercings: naveln & öronen

Tattoos: 3

Höger eller vänster: höger

Operation: -

Sporten du spelar: -



JUST NU:

Äter du: inget för en gångs skull

Dricker du: energidryck

Är du på väg att: röka


DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: ja

Vill du gifta dig: nje

Karriär i åtanke: vet ej,



TROR DU PÅ:

Dig själv: nje

Mirakel: ja

Kärlek vid första ögonkastet: ne

Himlen: jag vet inte

Änglar: jag vet inte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0