törstig

 
jag som dricker mer vatten än en ko typ, hade druckit vatten hela dagen lång igår sen kmr mamma och säger ja du kanske inte ska dricka av vattnet för det såg ut såhär idag så visade hon en bild på bajsvatten typ, helt svart ;s 
 
så nu har jag ingenting och dricka och jag är svin törstiiiiig.. men skickade iväg lillebrorsan på ica nu för att köpa mig en iskall fanta på burk, hur gott låter inte det!? :D 
 
senare ska jag och sandra till linda för sandra ska färga håret :) 
 
 
BTW nån som vet om man kan färga håret fast jag har mitt löshår i? det är microringar.  
är ganska kris just nu måste fan färga de..
 
 
 

haha hittade lite ocharmiga balbilder! 
och på balen hade man gult hår, yes där satt den alltså...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0