en liten åsikt

Läste lite skvallerbloggar hehe, och såg detta.

Aa texten kan ni ju läsa själv men det jag fastnade för var att "visst om natacha peyre klär ut sig såhär i L.A men är det verkligen okej att gå ut såhär i sverige även fast det är halloween?! Asså okej, för det första så hade jag ju aldrig kunnat gått nånstans i dom kläderna, ( eller jo möjligtvis med deras kroppar kanske) men varför är det "okej" i L.A och inte i sverige?! Åh just såna här saker jag hatar med sverige, här kan man då fan aldrig sticka ut, alla ska alltid vara en i mängden och vardagliga eller vad man säger. Nu är ju jag sämst i världen på att formulera mig och kan inte riktigt skriva det jag tänker för vet inte hur jag ska skriva ut det men förstår ni min point i det hela eller????

Aja haha förlåt för ett knepigt inlägg
Vene ens om jag fick fram det jag skulle det kanske bara blev konstigt jag orkar inte ens läsa igenom det :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0