tisdag

hello.

sitter i soffan på skolan nu och håller på att skriver klart projektarbetet, typ såhär 4 månader försent typ -.-
alla andra är på teatern men jag missade den i morse för jag försov mig, men jag åkte in på skolan ändå för att plugga, slut spurten nu ju, ska försöka göra klart resterna jag har, dock har jag alldeles för många för att hinna med alla, så några ig'n blire ju.. men men haha orkar helt ärligt inte BRY mig. skit liv

är iaf skit pepp på studenten även fast jag har kassa betyg!



tänkte bomba lite osammanhängande bilder till inlägget men here you go.

Var i stugun i helgen, haha det är fan hatkärlek till det där stället alltså ♥

image descriptionimage descriptionimage description


cuprum i lördags

image descriptionimage description

hahaha, ursäkta verkligen bilden men jag tycker den är rolig!!
ändå knappt nån som läser så vafan haha!
sandra ser så jävla sugen ut alltså



image description

Kommentarer
Postat av: sandra

A*SSSSSSSSSÅÅÅ DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!

2012-05-23 @ 09:42:56
URL: http://sanndrews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0