STUDENTEN ÄR NÄRA

har inte ett fullständigt studentbetyg, BAM!  fml -.-
orkade inte plugga ett skit nu på slutet så sket i allt och fick 8 ig'n..  suger kuuk!
borde inte ens vara pepp på studenten pga detta, men jag gör som jag alltid gör, orkar inte bry mig ..
är en sjukt misslyckad människa,haha true story. menmen mina vänner tycker om mig ändå ♥ dock inte min familj men det sket jag i.
sitter med mössan på nu hos mats, ( mössan som jag också har failat med, skrivit fel osvosv, plus att den är jätte skitig) och väntar på johan, ska följa med han och besikta bilen, och lite sånt, fördriva tiden lite!
ikväll ska jag ut med klassen, och imorn äre mösspåtagningsbal!! PEPPP





image description
image descriptionimage description
image description
image description
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0