haha länge sen jag gjorde en lista

Du heter: Timna olsson
Smeknamn: timnis typ, haha
Låt som när du är ledsen sörjer till: vetinte
Beroende av: cigg antar jag
Vad tror folk om dig: ingen aning faktiskt, att jag är en hora typ. haha!
Stämmer det: -  verkligen inte ;p
Vad får du oftast komplimanger för: vetinte
Vad säger du för att imponera på någon: haha
Hur imponerar man på dig: vene
Brukar du skratta för dig själv: haha aa
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: aa, en annan gång kanske :)
Var bor du: Lit
Trivs du där: nej
Äger du några converse: nej
Sprit, cider, vin eller öl: SPRIT haha
Brukar du bli för full: nää
Är du allergisk mot något:
Hur svarar du i mobilen: hallå
Antal timmar sömn inatt: 7 typ
Brukar du komma i tid: beror på vad jag ska göra, på skolan kmr jag inte i tid.
När mår du bra: vet inte
När blev du fotad senast: förrgår kanske
Hur känner du dig nu: hyffsad glad, och röksugen...
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: vidrigaste ever.
Vad saknar du: connie saknar jag
Hade du en bra kväll igår: kan jag väl inte direkt säga
Favorit dryck på morgonen: apelsinjuice
Rakar du benen: ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: 11-12
Är du blyg: jag vene, tror inte det?
Sysslar du med någon idrott: nää..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Har du spytt offentligt: ja
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: runka, knulla, pissa,
Är du nöjd med ditt liv: nej
Är du bortskämd: verkligen inte...
Vad gör du i morgon: ska väl på skolan
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: justin bieber!
Vad längtar du till: tills jag kan ¨åka till sthlm
Har du bra vänner och äkta vänskap: dom bästa!
Vad använder du för schampo: inte fan vet jag
Hur gammal är du: 18
Tycker du om någon just nu:
Gröna eller röda äpplen: Röda hårda
Gillar du golf: typ
Vilken tid gick du upp idag: 20 över 8
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja
Är det okej att gråta: ja
När grät du senast: typ för nån vecka sen.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: flytta , resa, supa hah! 
Bär du glasögon eller linser: nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej
Har du piercing: naveln
Vill du gifta dig: tror inte det
Vill du ha barn: absolut
Solar du ofta: nej
Är du bra på att laga mat: nej
Är du flygrädd: nä, lite kanske
Hur vig är du: inte ett dugg,haha
Är du musikalisk: typ lite?! haha
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten typ
Vilken är din favoritglass: ben &jerrys
Tror du på ett liv efter döden? nä typ inte, svart blire
Tycker du om sushi? loveit
Vad äter du helst när du ser på film: chips, godis. 
Har du tandläkarskräck: lite
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls
Vilken ögonfärg har du: Blå/grå/grön typ
Har du någon gång gråtit dig till sömns: ja
Biter du på naglarna: ja
Röker du: ja
Hur ofta tränar/motionerar du: har faktiskt börjat gå en hyffsat lång och rask promenad om dagen!
Senaste låt du hörde: maggio  nån låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0