torsdag

idag har jag typ varit bakis, legat hemma bara.  försökte sola ett tag men har så sjukt dåligt tålamod för det där asså, haha tkr det är så fruktansvärt tråkigt..  så det sket jag i, la mig i sängen ist.. 
sen gick jag till sandra och åt middag, senaere på kvällen åkte jag danielle emma och sandra iväg och grillade korv :)  fick dock inte till en endaste liten korv jävel, tappade 3 korvar typ en fick emma grilla, och den sista grillades inte klart och hela korven sprack.... är ingen korvgrillare helt enkelt..  nåja!   nu håller jag på att ladda hem shoo bre, får se om den levererar!  sen ska jag sova, för imorn ska jag upp tidiiiigt och springa hem till sandra och sitta nördad framför datan och beställla justin bieber biljetter!  WOHOO!   detta kan bli det sista inlägget nånsin om jag inte får nån biljett.... då ser ni mig aldrig mer





godnattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0