Söndag

 
 
 
 
 
 Tjabba tjena! 
 
Idag vaknade jag runt 2 av att pappa ringde och frågade om jag skulle med på ica maxi, och då tänkte jag att dt var perfekt eftersom jag är sjukt fattig och inte ens har råd med cigg så kunde jag smuggla ner lite grejer i korgen ;) hehe..  Sen åkte vi hem till han och fikade, han sköt lite fiskmåsar typ haha! Sen vare middags dags!  Efter det var jag med sandra, vi åkte till häggenås och hälsade på hos moa en sväng sen tittade vi film och nu är jag hemma och tittar på en film till ( eller nä, nu ljög jag och fick dåligt samvete) det är en serie , super natural heter den, handlar om spöken osv, inte så jätte bra men dom två killarna som är med är snygga så mest därför jag ser på det haha! 
Nåja, over and out. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0