här är ett inlägg som skulle kommit upp i lördags!!!

blev utgång igår ändå, först på förfest hos frida i torvalla, där var det massa folk, ganska roligt :)
sen åkte vi till olle's alla var vitklädda och pepp, fick lysrör där som vi bröt sönder och kladda på varandra så min tröja är paj, haha alldeles fläckig med gult och rött och grönt typ ;p men hoppas det går bort i tvättten!
gratis drinkar hade vi också hela kvällen, topppen!!!

sen så fort vi kom ut från oleary's så spårade det totalt, hahaha sjukt!
huwa man får ju skämmas hur man beter sig ibland ;p
tackar iaf mina fina vänner isabelle och wictoria för ännu en bra kvällll ♥

image description
image description
image description
hehe det ser ut som jag har värsta potatis näsan, har inte det irl,tror jag...
image description
image description
image description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0