friday

godmorgon!
kl är 10 över 6 just nu, jag har vart vaken sen halv 5, haha ååh min dygnsrytm.. kmr aldrig ta mig ur det här ;p
men som sagt, så är det jävligt skönt också, slipper vara döds trött på morgonen.
det enda som jag funderar på är hur jag kmr klara av kvällen, haha.  är ju cp trött kl 18.00 då jag oftast brukar gå att lägga mig, men det är ju fredag idag så jag tänker inte direkt ligga och sova hela kvällen ikväll..
vet dock inte vad jag ska göra ikväll, krogen känns typ inte lockande, men vi får se!  brukar ju alltid sluta där ändå , vad jag än har bestämt haha...


go frukosten som jag gjorde igår!! haha mamma håller på att bli galen för jag är uppe från 5 och stökar på här nere så hon inte kan sova ;p
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0