.

ÅR 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
probably


2. Höll du några av dina nyårslöften?
haha ne & hade fan 6 st...

 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

 

4. Dog någon som stod dig nära?
nära och nära, men en vän iaf..


5. Vilka länder besökte du?
turkeyyy .

 

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
nej, hoppas på en massa förändringar bara.

 

7. Vilket/vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
21 maj, och typ dagarna då vi va utomlands.

 

8. Vad var din största framgång 2011?
haha inga?

 

9. Största misstaget?
gör inga misstag :) haha not, det är säkert några st.  skitsamma, life goes on.

 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
har varit förkyld och haft en jävla hosta mesta delen av året typ.

 

11. Bästa köpet?
cliffen <3  eller han fick jag ju men, hehe.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
cigg och alko, still do. haha!

 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, nån dum kille antar jag. haha!

 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

oj, är så dålig på att komma på sånt när jag väl ska men det är väl några. 
loca people är en iaf!

 

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare tror jag,

 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
pluggat kanske, ;p

 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
supit haha

 

18. Hur tillbringade du julen?
hos momma på middag osv, sen fest hos sara och simon!


19. Blev du kär i år?
ikke

 

20. Hur många one night stands?
runt 25,   ( haha eller)  nä det är inte min grej

21. Favoritprogram på TV?
donno

 

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
ja

 

23. Bästa boken du läste i år?
jag saknar dig, fast läste bara halva sen tittade jag filmen då vare ingen mening och fortsätta läsa -.-

 

24. Största musikaliska upptäckten?
hård mother fucking jävla rock!

 

25. Något du önskade dig och fick?
jo

 

26. Något du önskade dig men inte fick?
mjae?  eller jo säkert.

 

27. Årets bästa film?
vene

 

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
var bakis, och gick på stan. haha

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
klart det finns

 

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
alkis, haha nee. men fan inte vet jag, första gången jag vart singel typ så det har varit mkt festande och sånt.

 

31. Vad fick dig att må bra?
mina vänner.

 

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
justin bieber förhelvete.


33. Vem saknade du?

min storebror kanske, eller nä. eller jag vene haha.


35. Planer för 2012?
tar ju studenten så planen är ju att försöka fixa nåt sorts jobb och sen ska jag utomlands också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0