Nostalgi

har varit så nostalgisk idag haha, dock har ingenting gått bra... Skulle spela mysteriet på greveholm men eftersom det är typ skit jävla gammalt så funkade det inte på datan :( har hållt på hela dagen, när jag tillslut gav upp det så skulle jag titta på gamla familjefilmer hah, men då hittade jag bara 1 och det var bara när mamma och pappa gifte sig och då var jag ju inte ens född så det sög... Sen kom jag på att jag skulle spela sims då! Men då hittade jag inte det letade i flera timmar... När jag väl hittade det (as lycklig) då gick jag till datan och stoppa in skivan, men då var man tvungen att ha den riktiga skivan och jag hittade bara expanderings skivorna, så det gick inte heller!!!!!! Nu har jag gett upp allt och kikar på tv ist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0