kör en oldschool

Favorit:
Nummer?  har nog inget
Färg?:  rosa är fint. och svart
Årstid?:  sommar

Frågor och svar:
Saknar du någon?:  jag saknar connie väldans mycket, och min pappa! 
Humör för tillfället?: det är ganska neutralt!
Det första du gjorde i morse?:  gosade med cliff, som varje morgon.
Vad åt du sist?:  en kaka
Vad irriterar du dig på?:  mamma för det mesta.
Vem tänker du på just nu?:  ingen speciell.
Vart reste du sist utomlands?: turkiet! 
Vart tänker du resa nästa gång?:  vet inte vart det blir än! 
Liknar du din mamma eller pappa?:  inte ett piss
Ler du ofta?:  tror det haha
Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet):  skönhet
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?:  när jag hinner haha, brukar oftast bli alldeles till mig bara för jag sett en stjärna falla.
I vems säng sov du i natt?:  min alldeles egna underbara fina säng.
Vilken färg har din tröja?: röd typ

Sorg:
Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?:  ja
Har du någonsin gråtit dig till sömns?: ja
Gråter du när du skadar dig?:  ja haha

Lycka:
Är du en glad person?:  japp :)
Vad gör dig glad?:  pengar, och fina människor 
Önskar du att du var lyckligare?:  självklart
Kan musik göra dig glad?:  absolut

Kärlek:
Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?:  japp
Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?:  ja
Har du en flick/pojkvän?:  nej- Är du nöjd med det?:  nej det har jag inte, och nej jag är inte nöjd med det.

Hat:
Vem hatar du verkligen?:  tror inte jag hatar nån faktiskt :) 
Har du någonsin gjort en hat-lista?:  nä haha
Är du en mobbare?:  nejdå
Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?:  ja händer rätt ofta
Har du blivit sviken någon gång?: ja
Trackback
RSS 2.0