Crazy shit

Var ute och rökte nyss typ, hörde ett skott, halv 2 på natten i lit?! Då äre fan nåt fel.. Vart svinrädd, ringde min lillebror och frågade om dom också hade hört det, då sa han att det var en neger som hade skjutit mot polisen vid busshållsplatsen nedanför där vi bor, så jag låste alla jävlar dörrar, la mig i sängen under täcket och skakade som fläsk, sen efter en kvart kanske, så knackar det på dörren, då trodde jag att jag helt ärligt skulle skita på mig, och jag låg kvar i sängen, sen knackade det på min ruta , AAAAH, gick och kollade bakom gardinen, så var det min äckliga lillebror, så gick och öppnade dörren. . Då sa han att dom hade gjort en bomb typ och smällt den, sen lurade dom mig eftersom jag hade hört ett skott så då passade väl dom jävlarna på att luras... Fyy,inte okej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0