megalomani

hej!
kan nån bara göra en ny design till mig så kanske jag bloggar mer? (a)
den här veckan har det varit full fart!
i måndags var jag på studentkryssning med pojkarna, det var sinnessjukt roligt alltså. dock hatar jag norrköping nu för dom enda människorna jag träffade var från norrköping, sjukt störigt! haha men allt folk var asköna och trevliga! tack för en grym natt!
sen igår var jag i sundsvall på boda borg och sen birsta, riktigt härlig dag :) 
och ikväll har jag ingenting planerat, men tror jag nog ska vara nykter för är förkyld!


kryssningen

middags buffé med joel!





mest fest vare nog fan i våran hytt, hela dygnet! 







haha paj! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0