det är så logiskt alla fattar utom du.

hejsan.
idag var jag hemma från skolan igen, har ingen lust överhuvudtaget att ens kliva ur sängen på dagarna. och jag gör som jag vill helt enkelt, så då stannade jag hemma. kommer ångra mig så hårt sen efter studenten att jag inte plugga ett skit under alla mina skolår. men det tar jag då! ;)

ikväll har jag varit med sandra, vi åkte till stan för att sandra skulle införskaffa sig en iphone! sen var vi och storhandlade med sandras mamma. och nu är jag hemma och ligger i min underbara säng, (vet inte vad jag skulle göra utan MIN säng) den är guldvärd.  

känns jävligt jobbigt att jag hann se halva avatar häromkvällen, sen slutade mitt ljud på datorn att fungera? -.- den som är så himlans bra..
nåja, nu ska jag sussa.   pussas




sugen på en ny tattoo också, funderar på nåt liknande denna bild?
på typ sidan av låret, och upp på höften typ, om ni fattaarrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0