wiho

har haft en jätte bra kväll! :)
började med att vi var hos sandra och firade henne med tårta osv, sen peppade jag upp henne till att dra på krogen, haha så tillslut åkte vi in några st, jag tänkte att jag aldrig kmr in ändå så var ingen mening och tänkte ta bussen hem igen, men då visar det sig att jag glömt plånboken hemma, så jag följde med in på solo, sen gick dom på olearys och då gick jag på news och var med connie mfl, kom hem halv 1 typ, och ville tillbaka in till stan, haha men det sket sig ;p  

så nu ligger jag och äter chips och dricker te, ska sova alldeles snart, om hostan tillåter..  
men iaf, det var min kväll! toppen onsdag.

puss godnatt


inga bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0