tidsfördriv

Nämn något som gjorde dig glad igår: ingenting tror jag
Vad gjorde du kl 08 i morse? sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? duschade
Det sista du sa högt?  VA?!
Det senaste någon sa till dig: mamma mumlade nånting
Vad har du druckit idag? vatten, och fläder dricka
Vad var det senaste du åt? en macka
Vad var det senaste du köpte? strips på bylla.... fy skäms
Vad är det för färg på din ytterdörr? vit
Vad är det för väder hos dig nu?  svart och kallt
Godaste glassmaken? ben&jerrys half baked
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? 
Sover du tungt? nä typ inte
Drömmer du mardrömmar? ibland
Trivs du med ditt jobb? hade jag haft nåt så kanske
Favoritklädsel? morgonrock
Favoritlåt just nu? set fire to the rain-adele
Vad ser du om du tittar till höger? en vägg
Vad gör dig glad just nu? ingenting
Vad ska du göra härnäst? blåsa håret,sen sova
Höger el vänsterhänt? höger
Humör just nu? less
Favoritgodis? lysmelk
Kläder just nu? morgonrock
Sommarplaner? utomlands äre enda jag vet, leva
Hur många kuddar sover du med? 3
Morgon eller nattmänniska? natt 
Vad är viktigast för dig? familj och vänner
Är du kittlig? typ inte,ibland
Snarkar du? nää
Stjärntecken? skytt
Äckligaste insekten? spindel
Stökigt el välstädat? stökigt
Vad längtar du mest efter just nu? flytta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0