random

''din flaska med casho blakk champagne från 1937 har kommit, vi har debiterat ditt konto med 5 236 kronor''
det här smset fick jag idag av bolaget, haha.. mest randomaste smset jag nånsin fått ;p
vart ju orolig där ett tag ;p men har kommit fram till att dom nog har skickat till fel nummer eller att nån jävel bara jävlas med mig ;p  finns inte ens en champagne som heter så, så undrar vem som jävlas med mig :)
iallafall så har jag klarat av en heldag på skolan idag, kvart över 8 till kvart över 4 typ.. morgonen tillbringades på sjön i en kanot, haha!  det var jätte mysigt, solen lös och jag bara satt på golvet i kanoten och chillade ;)


brist på bilder

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Fick du reda på vart sms:et kom från?? Har nämligen fått ett likadant, min flaska var dock lite dyrare och kostade 27 323! Som du skriver, säker nån som driver men man blir ju lite undrande! haha

2011-10-04 @ 07:17:33
Postat av: Cissi

tack och lov.. fick också det smset nyss och som ovanstående, 27 323 kr

2011-11-29 @ 00:04:32
URL: http://caicai,blogg.se
Postat av: Pucken

SMS-skämtet kommer från denna sida:



http://smsping.se/joke_messages/new?example=7



Det är alltså någon kompis som skämtar, och inte Systembolaget som skickat fel.



PS: Ska jag köpa en svart eller vit iPhone 4S ?



2011-12-28 @ 04:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0