hosthost

kommer nog bli en ganska sömnlös natt igen känner jag... dumma hosta, gör så ont i magen när jag hostar också av all träningsvärk jag fått, men allt ont kmr med nåt gott som man brukar säga!


har precis varit ute och träffat connie och robin som åkte hit en sväng och sa hej, vi stod väl och prata i sisådär en timme så nu är jag väldigt frusen med tanke på att jag typ bara hade en tröja och det är svinkallt! 
bevittnade också ett väldigt fint norrsken, sist jag såg det var jag typ 5,  så det var fint! :) 

nu ska jag lägga mig i sängen och hosta sönder ett revben eller någe, puss




full och glad tjej utan skor i alanya,  OM jag saknar det. herregud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0