mkt stor bild bomb

är hemma nu!   tyvärr....
har haft den absolut bästa sjukaste underbaraste veckan i hela mitt liv!  det har hänt så jävla mkt roligt, så det går inte ens att beskriva,skulle vilja skriva allting här på bloggen men det går fan inte. haha what happens in alanya stays in alanya typ ;)
men här får ni massa bilder ist, enjoy!  och jag har inte kunnat tagit med mig kameran ut på krogen och så, vilket är riktigt synd för där varee draaaag


day one!
vi åkte ju fredag kväll och kom fram till hotellet typ 5 på morgonen, men eftersom vi inte sov nånting under den natten så blir ju allt som en dag! hehe 




den här saken hade vi utanför våran balkong, och typ 5 gånger om dagen och en gång vid 5 på morgonen var det en turk som skrek en massa habalahhabalah i den där, sjukt störigt. haha



heh som sagt första dagen, blekfisar! 


här var klockan 8 på morgonen typ, och vi hade precis ätit frukost, sen började alla supa, haha

poolen på taket,sjukt nice och va där♥














haha ingen skillnad på mig och murres hudfärger eller hur? :) 



baren uppe på taket som vi också fick spela musik i , :)








sov en kvart typ, sen all in!













m'ärkte nyss att det här kmr bli mkt bilder.. 







































efter middagen var det turkisk afton på hotellet 

och tyke fick kliva upp & dansa ;) 



















haha älskade nutella ♥























haha lite skillnad på mig och thommen också.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0