aoouuuuch chillaaa

hejsan! 
nu är det lördag & jag känner mig lite sådär seg dåva, men ska beger jag mig till korsta och checkar läget, tror att dom är fulla allihopa där borta, och klockan är liksom kvart över 4, haha! men men, så re' ska va' !

igår var jag först hos tjapp med massa skönt folk typ, sen gled jag omkring lite överallt som vanligt typ ;p försökte komma in på krogen,gick sådär! haha
träffade en 28 åring som bara ville ha mig liksom och drog in mig i hans trapphus då vart jag rädd och sprang typ, haha :)  plus att han gissade att jag var 29, SKÖNT?! nej!  sen ändrade han sig till 24, men hallå? jag är 17 jag.. nu lät han dum och farlig, det var han inte, han var jätte snäll och trevlig och snygg!  haha

sen gick jag hem till connie nån gång runt 4 typ, och sov !  

ÅH jag har fått så mkt finnar för jag har sovit med mitt smink tusen gånger den här veckan, fail ....
nu ska jag duscha och byta om osv, sen kör jag igen typ kanske ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0