onsdag

tror inte det var meningen att jag skulle göra ett inlägg idag... har skrivit två st nu som jag råkad tryckt bort när jag vart färdig.....
iaaaf så förstör skolan mitt liv och det går inge bra där! mamma tjötar som fan att jag ska sköta skolan och då tappar jag bara mera motivation, tyst.  connie har flyttat till sthlm också, så det sög ju ..... men skönt iaf att man har nån och åka bort till!  gah, drar dit så fort jag blir 18 och feeeestarrrr. 

ikväll åker jag till stan och hänger med sköna grappar så man får skratta lite :)
en utavdom hade dock redan däckat så får väl se om dom fortfarande är vaken när jag kmr ;)




hoppas allt ordnar sig för dig och att du verkligen klarar det här, kommer alltid älska dig, no matter what.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0