monday

hejhej.
idag vare måndag, skön måndag som vanligt faktiskt, har skönast lektioner då!  sen åkte jag till torvalla hem till elina, var väldigt länge sen jag träffade henne, så vi satt och pratade massor, sen åt vi middag sen följde hon mig till bussen :) 

och när jag kom till stan träffade jag en vrång och inge rolig nikita filén, sen träffade jag beccaa på busstorget och boris började bråka med mig, det är ju synd om han men . han gick bara förbi mig och sa typ,  aa MM precis, sen räckte han finger åt mig, då räckte jag tillbaka, haha handen bara flög upp!  och sen kom han tillbaka och stod och skrek på mig en massa, trodde fan han skulle slå mig alltså ;p


jaja, nu ska jag ringa mimsan, sen duscha och sova :) pussar



maha, gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0