dom är int som duu

tisdag idag.
har varit grymt trött, tog några powernaps idag på skolan i soffan, somnade när hela klassen satt där men när jag vaknade satt det två random 1or brevid mig, haha..
somnade efter skolan också, typ vid 7, och vaknade halv 10!  oskönt, så är inte så trött nu. ska ta och duscha osv snart, sen imorn ska vi prova studentmössor!  sen åker jag och färgar utväxten :)

så blir en ganska kort skoldag imorn.
puss så länge

satt och tittade massa gamla meddelande på facebook, och kunde ju bara inte hålla mina tårar borta.
ibland saknar man det vi hade, & dig.
vi var speciell, inget snack om saken!
långt där inne finns det känslor kvar och dom kmr nog aldrig försvinna.

min allra första kärlek.
var en 14 årig liten blyg tjej som var stört förälskad i en söt liten gangster kille, haha.
då trodde jag aldrig nånsin att vi skulle vara tsm så länge som vi var ;p tänkte högst typ 2 månader kanske,haha. men månaderna gick och gick, 2 ½ år vart det ju. ganska bra gjort! haha :)
vi hann tillochmed köpa katt tsm ;) ( okej det var adinas också,hehe)   träffade den ''lilla'' kissen för nån dag sen, haha omg världens största fetaste katt typ!  äh, bröt mitt ägarskap på den katten när jag fick min hund, hihi. katter är inte min grej! fast älskade den när den var en liten kattunge ♥
jaja, vet inte vad jag svamlar på om nu längre, menmen kände för att skriva lite bara.
♥ dont forget about us

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0