YIHOOO

idag tog min allra bästa vän sandra nordmark körkort, åh fyfan va glad jag är, tror jag är gladare än hon fan! haha äntligen nån som kan skjutsa mig när som jävla helst :)
så idag har vi åkt massa bil, vi åkte till stan, gled omkring där, sen skulle dom köra bil kurragömma, & då släppte dom av mig.  jag var och tittade på film, paranormal activity , ettan såg jag dock. hatar ju dom där filmerna, lovade mig själv att aldrig se nån av dom men, hade kanske lite med sällskapet att göö.  den var iaf värdelös, inte ens läskig. och då är jag rädd för skräckfilmer ska ni veta!
men nu känner jag att jag typ måste se tvåan och 3 också för att se vilken som är läskigast, haha!
jaja, har precis kommit hem, och på hem vägen stannade sandra bilen och sa att jag skulle kliva ur, haha vi små tjaffsade ju på skoj, så klev jag ur fast skulle ju bara skoja. men då drog dom iväg!  satt i busskuren i kläppe i 6 min innan dom kom tillbaka, haha ett tag undrade jag fan om dom ens skulle komma tillbaka...

imorn äre fredag igen, snart är lovet slut och det är suger!
har iaf klassfest imorn kväll, och utklädd ska man vara! får se om jag är samma som sist eller om jag hittar på nåt annat, har dock så jävla dålig fantasi så lär väl inte komma på nåt :p



alanyaaa babe

Kommentarer
Postat av: sandra

wohoh körkort!

2011-11-04 @ 17:30:21
URL: http://sanndrews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0