wää

damn, kom precis på att jag har rest dag imorn som jag måste plugga till!! typsikt

idag när jag kom hem typ vid 4, så somnade jag i soffan efter lite fika, sen vaknade jag igen halv 9, lite oskönt! eller faktiskt så var det hur skönt som helst men nu är jag ju piggare än gud vet vad... 
ganska dumt!  


hela tiden sitter jag och funderar vafan jag tänker hitta på i helgen.. måste hålla mig nykter så jag måste göra nånting, åka nånstans.  funderar på att åka till forum en sväng nån kväll och kolla, men där kmr ju alla vara svinpackade och då kmr jag också vilja vara det haha!  nä men det ska nog gå bra :)  roligt och åka bort en liten sväng iaf :) 


ligga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0