tisdag

hejhej! 

så skönt med sovmorgon idag! dock kunde jag sovit mkt längre, men vovven ville ut så det var bara att kliva upp!
har fikat en massa, och ska snart börja fixa mig. sen går jag ner på gårn och börjar min praktik :) 



hahaha, juste. inatt så skulle jag och medi leta upp varandra på chatroulette, första gången jag var inne där, själv alltså. så jävla pinsamt men ändå ;p 
såg galet mkt äckliga grejer, tjocka gubbar och deras håriga kukar, BLÄ.
snackade med en kille också som hade sett en gubbe med plasthandskar fingrat sig i rumpan, hahaha.
sen satt jag där och tryckte nästa hela tiden så klickade jag förbi folk jag kände och jag höll på att dö av skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0