tisdag

igår färgade jag utväxten, så vart det typ gult och vitt, blandat. inge snyggt alls, alldeles för ljust, brukar ju alltid göra slingor annars, men nu är det ljust enda in i hårbotten, så idag slängde jag på en toning över, så nu är det mkt bättre! inget gult iaf, och tror det passar med till löshåret nu också!  men fortfarande väldigt ljust dock ;p  jaja, kunde inte blivit så mkt bättre iaf, var ju tvungen och få bort den fula utväxten. 

har planerat en massa nu, tills på fredag! 
och imorn ska jag ut på krogen för första gången! haha eller iaf på olearys för första gången, så är riktigt pepp :) 
bra sällskap blir det också! så nu ska jag sova, ska upp relativt tidigt imorn och ta hand om cliff lite, bada han, klippa klorna osv, han ska nämligen till norge över helgen med pappa ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0