lördag

hej.
Igår var jag på min klassfest, som höll till i torvalla.  var väl inte sådär speciellt kul, funkade som förfest absolut! men sen tog jag,wickan,daniel,patrik, victor och rikard en taxi till stan,& några stannade. typ alla gick på krogen när vi kom in, men jag och wickan gick hem till jesper en sväng för att dricka upp det vi hade kvar , och vart kvar där ett bra tag, tittade på när dom spelade cod,och satt och snackade. sen gick jag och wickan ner på stan för att äta på donken, träffade massa odrägligt folk osv.
ovärd kväll som fan! 

och idag är det lördag och jag är cptrött, har inte sovit mkt inatt, och snart ska jag iväg till nadia och föra, sen drar vi till matilda i odensala på 18 års partajande!   tema - finkläder, klänning osv.. 
så jag kör på en tight svart klänning, klackskor och röda läppar. 
jobbigt bara att jag måste gå och hålla in magen hela jävla kvällen -.- 

förövrigt så har livet vart väldigt fint den här veckan, för ovanlighetens skull! 




random bild, har ju som sagt inga bilder på den här datan. 
inge kul alls faktiskt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0