trött

hej på er .
har varit en jobbig dag idag, har inte mått bra alls.
var tvungen att avbryta np för jag klarade inte av att sitta kvar, så jag gick ut, men fick inte ha med min mobil jävel så jag kunde ringa nån eller nåt, men sen efter ett tag gick jag in och hämtade den och mina andra grejer så drog jag,  skrev en halv uppgift -.-

kunde fan inte koncentrera mig, sen mådde jag så jävla illa också för jag hade inte kunnat äta nån frukost ju..

det var viktigt att jag stannade i skolan idag så var tvungen och stanna hela dagen. när jag kom hem gick jag och la mig så vaknade jag 21.00 när mamma kom in på mitt rum, då gick jag upp & åt frukost, jag trodde att dt var morgon. :s  men det var det ju ikkee..


ska lägga mig nu igen är fortfarande svin trött..
imorn bröjar jag kvart över 8, och vi har frilufts dag med sär barn..  omg
godnatt. <3
& jag saknar min emanuel nå så jävulst mkt alltså :( behöver honooom mer än allt annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0