övningskört lite vettni

jonathan skrev på fejjan och frågade om jag ville övningsköra med pappa ,då sa jag aa visst come and get me!
så står jag på parkeringen och väntar , så kommer det en blå skåpbil som jag tydligen skulle köra, haha..
men det gick fina fisken, åkte på en väg med tusen gropar hittan och dittan, vågar inte köra på vägarna än, och borde vara förbjudet också för den delen, att jag är på vägen, i en bil, bakom ratten,  hm..

jaja det va roligt, sen åkte jag hem till mama igen och tittade på BB och nu ska jag duscha sen sova.

har mkt att göra på skolan imron och jag är nervöös,  först np i engelska B -.-  muntligt, men får vara med elina iaf annars hade jag aldrig ens gått dit ;p
sen ska vi ha nån debatt på psykologin. och jag fattar ingenting, så får se hur det går ..
vi hörsz imorn, puss&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0