tråkigt

jag känner iaf världens största nörd
och det är ju lite sådär.



funderar på att typ sova,  sov iofs efter stan idag, några timmar.  hehe död


ååh jag har saknat det här, haha skönt det är att bara skriva, har liksom hållt allting inombords, ha-ha
har tagit massa ego bilder med camen när jag vart hemma och sen ba, men vart fan ska jag lägga ut dom här då? kan ju inte precis lägga ut allt på fejjan, hur fan skulle det se ut liksoom

nämen nu äre nog,  ska ta och slääägg tror jag, finns som inget annat att göra.
men nu när ni tjatat så mkt, och jag skaffat blogg igen, då får ni fan vara aktiva, mkt kommentarer vill jag ha!! ;)


sandra skulle fixa min header förut, så hon ba aa du kan titta nu. 
så går jag in,  också är det den här äckliga jäävla bilden,  ARGH jag vart då elle
fan


Kommentarer
Postat av: sandra

hahahah den var ju fiiin!

2011-03-12 @ 12:07:03
URL: http://sanndrews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0