SCHAALA

hejhej!
måste berätta att på flugplatsen i östersund,  satte det ett mongo mittemot oss, och han började rå ragga på mig alltså.!! HAHAH det va så jävla kul,  han gjorde såhär med ögonbrynen upp&ner ni vet,  sen pussade han mot mig i luften osv, han vart nog kär.. haha så roligt..
sen skulle vi flyga då, värsta jag vart med om när vi skulle landa, fan vilken smärta i öronen, aldrig vart med om värre.. plus att det va två landningar så va tvungen och va med om det twice :o hua

nu sitter vi iaf hemma hos pontus i kungsbacka,  dom sitter och nördar black ops.  och jag sitter här..
skit härligt väder här iaf, så jävla skönt!
ikväll får vi se vad vi ska hitta på ,  men vi hörs nåt. 
POSS

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej tävlar ut en snygg shoppingkasse på min blogg ifall du vill va med.

http://www.lovemercury.se/?p=2638

2011-03-19 @ 19:32:43
URL: http://www.lovemercury.se/?p=2638

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0