bydalen idag

idag ska vi till bydalen med skolan, och jag hade valt att åka slalom ( snowboard för min del då) men nu ångrar jag mig nå så jävulskt!!
så nu tänker jag köra på att jag inte fick upp garage porten så jag inte kunde hämta min bräda, det är ju faktiskt sant till en viss del, för jag gick dit med då fick jag inte upp den, sen gick mamma dit och då fick hon upp den, men!
tänker köra på den, så idag tänker jag fiska ist.. det ska bli fint väder så då kan man chilla på isen ist.





Och varför jag inte vill åka bräda är för attt..... jag åker jävligt sakta, och jag måste alltid vila efter typ 10 meter, och det slutar alltid med att jag åker själv..  & det tänker jag inte göra för det slutar alltid med att jag åker där själv och tårarna börjar komma ( haha helt sant..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0