tjenaaaaaa

tänkte berätta om mitt hemliga uppdrag som jag gjorde idag ;)

jag och pappa åkte till kenneln i kälarne och tittade på vovvisar, assååååå jag dog!!
den jag ville ha var ju där, men den va tingad redan :(  men det finns en som ser ungefär likadan ut fast mer svart som jag tar ist isf.   

den hunden var som min hand, så jävla liten, och så underbart söt. vart alldeles till mig ;p
sen hade dom 3 valpar som var 6 veckor också haha dom var som en lite råtta, hur små som helst. fast söta då :)
det var ju långhåriga, vill helst ha en korthårig. 


jaja det var allt för mig, nu kmr solen fram igen så ska ut och pressa..  PUSS


den här var tingad.
men tänk att jag gosade med den idag, ååååh.
den ser ju nästan stor ut på bilden jämnfört med va den va..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0