dixie? dex? dexter? rizzla? rut?

kom på förslag till hundnamn tack!!! :)

sitter och letar runt nu med mamsen, hehe.. fast hon är inte så intresserad så hon gick nu.
som jag sa sist så skulle jag ju städa rummet idag,  haha tror ni det vart gjort eller? njaa, har haft fullt upp med att vara chihuahua kåt.

och just nu sitter min låtsas hund i mitt knä, mitt gosedjurs hund. 
klappar den och behandlar den som en riktigt, haha är sjuk i huvet.
men blir den lyckligaste varelsen på hela jorden om jag får min egna lilla chi-hua-hua som pappa säger ;)
nu tänkte jag sova, hörs imorn!! :) 
pussar
denna hund finns i kälarne,
det är en kennel där som heter typ yggepygges, och pappa ska ringa dit imorn! :) 
happpppy.
fin va? :)

Kommentarer
Postat av: mimmmsi

ta en hane så den och milla kan få bebisar!!!!

2011-06-08 @ 11:17:59
URL: http://miiim.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0