listaaaaa

VEM

Vem är i rummet med dig? jag och cliff :)
Vem fick du senaste sms av? simon
Vem tänker du på nu? ingen
Vem pratade du senast i telefon med? mamma
Vems hus var du senast i? måste vart sandras
Vem önskar du var med dig nu? justin bieber

VAR

Var är din mobiltelefon? under min arm
Var handlar du mest? oj, ingen aning
Var fick du tag på tröjan du har på dig? har ingen tröja, hoho
Var åkte du senast bil? stan

VAD

Vad åt du senast? lilla meny på donkish!
Vad drack du senast? Fanta!
Vad är det för färg på dina byxor? har inga byxor heller, hoho
Vad är den närmaste saken som är blå? ingen aning, ser ingenting.
Vad har du på fötterna? har skrivit love på foten som jag alltid har haha.
Vad är din favorit färg? vet inte, typ svart! haha va tråkigt

Vilken film såg du senast? bridesmaids,  aaas bra!
Vad hör du just nu? ingenting

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? jaa
Hånglat på en bio? ja har jag väller
Hånglat i skogen? vet inte ;p
Tyckt att din kusin är het? nee ;p
Sovit naken? ja
Kört över hastighetengränsen? kör inte biil rå men!
Målat om ditt rum? jaa
Dansat framför en spegel? haha varje dag ;)
Fått hicka?  jaa
Dumpat någon?  ja
Stulit pengar från en kompis?  hahaha har jag säkert
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? ja ;p
Varit i slagsmål? njaa
Smugit ur ditt hus? jaa
Haft känslor för någon som inte känt desamma?  mjaa, inte riktiga känslor, om man inte räknar justin då!:(
Hånglat med en främling? ja
Älskar eller saknar någon nu? ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0