dan före dopparedan?

det är väl idag de?
ja hursomhelst, har precis tagit en dusch och smort in mig osv, känner mig som en människa igen!  -
igår låg jag ju bara i sängen, kände mig död i hela kroppen typ, iofs gör jag fortfarande det, har ont överallt.. 
funderar på att ta en buss till stan snart, ska köpa cigg och jag orkar inte gå ner på statoil, så blir mindre jobbigt och ta en buss till stan, gå på time sen åka hem igen typ, haha!!  

får se vad som händer ikv, uppersittar kväll med skönt folk i lit, eller krogen? hörde att folk går ut idag, haha det kanske är konstigt, fast å andra sidan är det väl en helt vanlig fredag, har ju inget bättre för mig :)
hörs sen! POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0