amagad

HEEEEJ!
oj va länge sen jag skrev, men det är för att jag inte kan blogga från iphonen, ingen aning om varför det inte funkar :(  och jag sitter aldrig vid datan längre, so that's why..
men annars så, livet suger som vanligt, samma skit hela tiden, har haft praktik nu i 5 veckor, har varit sjukt roligt och det har gått skit snabbt.. så nu på måndag ska jag tillbaka på skolan, huwa.. gruvar mig fan, dock bara 4 dagar sen är det loov :) 

snart ska jag iväg dawes dans avslutning, med rebecca :)  blir skojj, ska få se min duktiga vän nikita dansa, plus massa fler begåvade människor :)


här kommer lite bilder som ni inte sett,
från alla fulla helger, haha..
image description
image description
image description
image descriptionimage description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0