är nog ingen moppe människa

kom precis hem från rebecca, fick låna jonathans moppe dit, haha och när jag skulle hem så bad jag becca följa med mig ner när jag skulle starta den för jag visste typ att det inte skulle gå, och självklart gjorde det inte de, stog skit länge och prova men sen sa becca att jag väckte hela kvarteret så jag fick inte prova mer, och då höll jag på att tappa moppen och råkade tuta skit högt och den höll i sig ett tag också, hahaha så fult..

men då ringde jag fredrik och bad han komma ut och hjälpa mig, så jag sätter mig på moppen och rullar den, haha då ser jag alla jonathans moppe kompisar på statoil och det var liiiiiite pinsamt eller, så alla dom fick komma och hjälpa mig sen så kunde jag racea iväg igen ;)


och nu är jag hemma, har lekt med cliff i typ en kvart ,han bet mig i näsan den jäveln :)
nu ska jag titta teve sen sussa,  pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0