snodde en liten lista

Favorit:
Nummer? har typ inget?  1 och 24 kanske, födelsedag och julafton, haha
Färg?:  beror på .   svart typ ;s
Årstid?: sommar!

Frågor och svar:
Saknar du någon?: Jaaa,dör
Humör för tillfället?: arg, less, trött
Det första du gjorde i morse?:  satt vid datan
Vad åt du sist?: korv med bröö
Vad irriterar du dig på?: vene
Vem tänker du på just nu?: emanuel
Vart reste du sist utomlands?: göteborg?
Vart tänker du resa nästa gång?: turkiet i maj!!
Liknar du din mamma eller pappa?: nä inte ett dugg till utseendet men har pappas bra sidor iaf
Ler du ofta?: jarå
Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet):  kärlek
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ne kommer aldrig på vad jag ska önska
I vems säng sov du i natt?: min.. 
Vilken färg har din tröja?: grå

Sorg:
Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?:  ja
Har du någonsin gråtit dig till sömns?: jaharu
Gråter du när du skadar dig?: ja ibland

Lycka:
Är du en glad person?: ja
Vad gör dig glad?: sommar, när jag känner mig älskad och pengar ;D
Önskar du att du var lyckligare?: jaa
Kan musik göra dig glad?: ja

Kärlek:
Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?: trorjagväl
Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: ja
Har du en flick/pojkvän?: vet inte vad jag ska svara på den där riktigt
Är du nöjd med det?: -

Hat:
Vem hatar du verkligen?:  nämner inga namn
Har du någonsin gjort en hat-lista?:  nä ;p
Är du en mobbare?: nejje :) 
Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?:  ja händer rätt ofta
Har du blivit sviken någon gång?: ja

Kommentarer
Postat av: sara

vet inte riktigt om hon ska plugga klart de sista hemma haha ;D

2011-04-14 @ 08:50:10
URL: http://sarralarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0